НОВИНИ

Нивото на хигиена на терминалите на международното летище budapest ferenszt се е подобрило значително

Рейтингът на пътниците на международното летище Будапеща Ференц Лист се подобри значително през първата половина на 2019 г., както се разкри от независимо международно проучване на удовлетвореността на пътниците (ASQ), в рамките на което пътниците оценяват най-подходящите летищни услуги въз основа на 36 различни критерия, пише bud.hu.

Според информацията, предоставена от летище Будапеща, процентът на удовлетвореност до края на второто тримесечие на 2019 г. се е повишил до 3,83 в сравнение с миналогодишните 3,71 по 5-степенна скала. Въз основа на преглед на пътниците, чистотата на въздушните терминали и общата атмосфера на летището се е повишила значително, но услугите за паркиране се възприемат като неадекватни.

Тримесечното проучване се провежда с участието на над 700 летища по целия свят, в съответствие с международните стандарти. Пътниците оценяват най-важните летищни услуги въз основа на 36 критерия по скала, варираща от 1 до 5. Проучването обхваща също така летищните услуги, чистотата на терминалите, общата атмосфера на летището, възможностите за пазаруване, системата за информация за пътниците и навигацията на терминалите .

ЯСНО ВИДИМИ ПОДОБРЕНИЯ

Мисията на B+N Referencia Zrt. е нашето международно летище и въздушна врата да направят особено добро впечатление на пътниците, а чистотата е голяма част от това. През есента на 2018 г., след закупуване на 100% собственост на Airport Security Zrt., B+N Referencia Zrt. започна подобряването на услугите по почистване на международното летище. През последната половин година оптимизира числеността на почистващия персонал, преразгледа процесите и въведе нова система за контрол на качеството. Резултатът от проучването на ASG от 2019 г. доказва успеха на тази работа.

Източник: www.tozsdeforum.hu, www.bud.hu