Рейтингът на пътниците на международното летище Будапеща Ференц Лист се подобри значително през първата половина на 2019 г., както се разкри от независимо международно проучване на удовлетвореността на пътниците (ASQ), в рамките на което пътниците оценяват най-подходящите летищни услуги въз основа на 36 различни критерия, пише bud.hu.
Според информацията, предоставена от летище Будапеща, процентът на удовлетвореност до края на второто тримесечие на 2019 г. се е повишил до 3,83 в сравнение с миналогодишните 3,71 по 5-степенна скала. Въз основа на преглед на пътниците, чистотата на въздушните терминали и общата атмосфера на летището се е повишила значително, но услугите за паркиране се възприемат като неадекватни.
Тримесечното проучване се провежда с участието на над 700 летища по целия свят, в съответствие с международните стандарти. Пътниците оценяват най-важните летищни услуги въз основа на 36 критерия по скала, варираща от 1 до 5. Проучването обхваща също така летищните услуги, чистотата на терминалите, общата атмосфера на летището, възможностите за пазаруване, системата за информация за пътниците и навигацията на терминалите .
ЯСНО ВИДИМИ ПОДОБРЕНИЯ
Мисията на B+N Referencia Zrt. е нашето международно летище и въздушна врата да направят особено добро впечатление на пътниците, а чистотата е голяма част от това. През есента на 2018 г., след закупуване на 100% собственост на Airport Security Zrt., B+N Referencia Zrt. започна подобряването на услугите по почистване на международното летище. През последната половин година оптимизира числеността на почистващия персонал, преразгледа процесите и въведе нова система за контрол на качеството. Резултатът от проучването на ASG от 2019 г. доказва успеха на тази работа.
Източник: www.tozsdeforum.hu, www.bud.hu